Wednesday 23 May 2012

günlerin getirdiği

 günlerin getirdiği bir avuç boşluk. evet, evet. boşluk. hiçlik. işsizlik.. :)

 şu sıralar vaktimin çoğunu iş aramak ve yüksek lisans başvuruları yapmakla geçirmekteyim. dahası gelecekle ilgili kaygılanmakla meşgulüm. neredeyse bir buçuk aydır işsizim. hani siz de bilin iş aradığımı.

 işsizim arkadaşlar! :)

 bir barda, kafede iş bulsam, öpüp de başıma koyacağım neredeyse. hatta üstüne atlaya da bilirim. o durumdayım.



 gelecek hafta ales açıklanırsa bir derece kafamı oyalayacak başka bir meşgalem olmuş olacak. hatta fiziken de oyalanacağım. artık yüksek lisans başvurularını fiilen uygulamaya dökebilirim. bu durumla ilgili de ayrıca kaygılıyım gerçi. geçen gün niyet mektubumu yazarken (3 haftadır yazmaya çalışıyorum da) birden kızdım. doğrudur. kızdım işte. "şöyle iyiyim, böyle süperim. alın işte kardeşim beni. pişman olmazsınız haa.." diyerekten kendimi pazarlamaya çalıştığımı farkettiğim an bıraktım yazmayı. ulan bu akademi! neyin reklamını yapıyorum? kendimi istediğim kadar öveyim, buna kanıp mı alacaksınız beni, ha?

 hayat zor olmaya devam ediyor sayın seyirciler..

 büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden muah!

4 comments:

Karōshi said...

yaaa ben sana demiştim hayat zor diye:P demeyi bekliyordum 5 senedir:) hayat zor olmasına zor ama senin niteliklerinde biri çok zorlanmayacak.. moralini bozma aman ha.. ayrıca seni görmek istediğimiz yer üniversite biliyorsun.. bu arada bizim üniversiteye de başvur eğer master olayın olursa.. barda çalışmaya gelince, belki Edirne diyorum.. ama o zaman da sevdiğinden ayrılacaksın.. öyle geçti aklımda.. aklında olsun!

Ozan Kayra said...

sagol canim ama pek bi umudum yok. nolacak bilmiyorum.. =(

sen yine benimle takilmak istiyorsun okulda, di mi? =))

cecil said...

kimbilir nasıl güzellikler başlayacak ..
:)

Ozan Kayra said...

kimbilir.. baslarsa hepinizin haberi olacak ama.. =)

tesekkurler..