Sunday 26 December 2010

2010 yılı şeysi

blogu ilk açtığımda -yaklaşık 3 yıl öncesine tekabul eder- şiirlerimi koyarım diye düşünmüştüm. şimdi bakıyorum da artık mimlerimi koyabiliyorum ancak.. =) 'yine, yeni ve yeniden' cinsinden bir mim daha aldım: 2010 yılı şeysi..

bu mimde blog yazarlarından cevaplamaları istenen çeşitli sorular var. soruları bu mimi bana paslayan müge'nin içinden çağlayanlarda görebilirsiniz. cevapları da var orada..

ilk soruyu yazdım az önce(evet, sildim sonra): '2010 yılında mutlu olduğunuz şey nedir?' düşündüm, düşündüm, bulamadım. "ulan, hiç mi mutlu olmadım yani koca yıl!" diye kızdım sonra. mimi ilk okurken aklıma geleni hatırladım: geçmiş geçmiştir zaten, raporlamaya ne gerek var. güldüm geçti, ağladım geçti..

sonra müge'nin hatırı kalmasın diye böyle bir cevap yazmak istedim. hani pasladı ya. gol olmadı ama direkten döndü diyelim. (futboldan çok anlarmış gibi konuştuğuma bakma. takım bile tutmam.) 2010 yılıyla ilgili söyleyebileceklerim şunlardır heralde:

çok mutlu anlarım oldu, çok büyük hüsranlar yaşamadım bu sefer.

çok güzel insanlar tanıdım, çok sevdiklerim çıktı/çıkarıldı hayatımdan.

büyüdüm, yaşlandım, daha çok büyüdüm ama.

(kuyruk) acılarımla baş etmeyi öğrendim, üstüne alt ettim bir de.

yeni tecrübeler edindim, bazı konularda yerimde saydım.

bu yıl içime sinen bir şiir yazmadım diye hatırlıyorum ya da başımı döndüren bir kitap okumadım.

anarşizmi öğrenmeye başladım, öğreniyorum da. en keyifli ideoloji anarşizm. seviyorum, ama anarşist değilim daha.

okuldan soğdukça soğuyorum. artık bitsin şu işkence.

parasızdım, yine parasızım. ah ulan öğrencilik.. =)

kendimi kontrol etmeyi öğrendim epeyce. artık ota b.ka patlamıyorum, susmayı da biliyorum.

şu an için aklıma gelenler bunlar.

güzel bir yılı ardınızda bırakmış olmanız ve güzel bir yıla girmeniz dileğiyle..

not: 2011'den umutluyum abi..

9 comments:

Karōshi said...

ben de umutluyum 2011'den.. benim için 2010 yılı felaketlerin yılı olmadı... seninle benzer şeyleri yaşadım daha doğru tanımla.. ama önemlisi.. kendimi dizginlemeyi öğrendim.. anne olmayı da ... ki bu beni en çok mutlu eden oldu.. şimdi de daha iyi anne olmayı öğreniyorumm.. arada düşüp kalkıyorum tabii.. doğamızın gereği:) Canım dostum.. hep hayatımda ol e mi:)

Ozan Kayra said...

biz hep benzer şeyleri yaşıyoruz yakın dönemlerde zaten. hayatlarımız bir şekilde birbirine bağlı. o sebeple istesek de istemesek de hep hayatlarımızda olacağız canım.. ;)

Müge said...

dokunaklı bir geri dönüş olmuş Ozan... madde madde yazılmış bir şirket raporu minvalinde olacağına, böylesi daha hoş geldi bana..

teşekkür ederim...

:)

Ozan Kayra said...

insanın kafası karışık olunca sınırlar da kakıyor. düzen falan hak getire.. =)

Aynadaki Aksim said...

yerim len sizi şeker şeyler. :)

beenmaya said...

al sana bir mim daha o halde :))))

http://beenmaya.blogspot.com/2010/12/valizdeki-mektup.html

Ozan Kayra said...

bakalım başımıza şimdi ne gelecek.. =))

Kızıl said...

Anarşizmi öğrenmekten vazgeçme. Öğren ve Anarşist ol... Doğru yolu bulmuş olacaksın... Bir de 2011 sana aklının bile alamayacağı güzel şeyler getirsin olur mu... Şaşır sürekli "lan bu ne şans" diye... Öptüm ve gittim... (benim deyişimle muckkssss, senin deyişinle muahh) :)

Ozan Kayra said...

cümleten muah diyorum o zaman.. =))