Sunday 5 December 2010

'en çok düşündüğünüz mim konusu?': budur abi!

vizeleri atlattıktan sonra döndüm işte aranıza.. işe mimleri yanıtlamakla başlıyorum. ilk mimimiz miskinden geliyor; 20 soruluk bir anket:



1- en sevdiğiniz kelime: 'en sık kullandığım kelime' deseydi belki 'kat'iyen' diyebilirdim.
2- nefret ettiğiniz kelime: kullanıldığı yere ve anlama göre hepsi olabilir..
3- ne sizi heyecanlandırır: yenilikler, değişimler..
4- heyecanınızı ne öldürür: umursamazlık ve heyecansızlık hevesimi kırabilir
5- en sevdiğiniz ses: şebnem ferah, yağmur, zenci kadın sesi =)
6- nefret ettiğiniz ses/ler: telefon alarmı, çekirdek yerken çıkarılan ses, yemek yerken çıkarılan ses, sakız çiğnerken çıkarılan ses, bozuk/cızırtılı müzik sesi
7- hangi mesleği yapmak istemezsiniz: dalkavukluk
8- hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz:sesim güzel olsaydı da şarkı söyleyebilseydim
9- kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: şimdilik kendimle idare ediyorum
10- nerede yaşamak isterdiniz: avustralya ya da isveç
11- en önemli kusurunuz: öfkemi kontrol edememek, ama öğreniyorum..
12- size en fazla keyif veren kötü huyunuz: sigara, alkol ve benzeri
13- kahramanınız kim: lilith
14- en çok kullandığınız kötü kelime: bok, hasskkttrr, hay aa... koyıyymm
15- şu anki ruh haliniz: yorgunum. vizelerden sonra 3-5 gün tatil iyi olurdu
16- hayat felsefenizi hangi slogan özetler: 'insan insanın hudududur.'
17- mutluluk rüyanız: özgür yaşamak
18- sizce mutsuzluğun tanımı: yalnız ve parasız olmak. (bu yalnızlık aşk anlamında  değil. tamamen yalnız olmak, loneliness olan..)
19- nasıl ölmek isterdiniz: 'ani bir ölüm ya da kalp krizi kadar kolay'. uykumda ölmek en iyisi heralde. ya da altın vuruş falan da olur =)
20- öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz?: 'ben yokhum.. beeennn yookkhhhuuumm..'

şimdi bu mimi rasgele yolluyorum... 

6 comments:

Karōshi said...

sana laf sokmaya geldim.. Zenci dersen ırkçı olursun:) Ayrıca zorlarsam seni seksist de ilan edebilirim..etmiyim haydi neyse...

ben bunları yazarken yazıyı değiştirdiysen çok fena yaparım.. daha çok laf sokarım..

Ozan Kayra said...

ırkçılık falan yok orda. hatta zorlarsan pozitif ayrımcılık bile çıkar, ama zorlama. zenci kadınların doğal üstünlüğü bu resmen. zenci olsaydım, hele ki zenci kadın olsaydım, sesim belki güzel olurdu bea.. =p

miskin said...

Tespit: Mimlenen herkes kendisi olmaktan memnun ne güzel :)

kim olaydım tabii kendim olacağım ne sanmıştın ortak cevap.

vizelerin yorgunluğu üstüne güzel gitmiş ;)

Ozan Kayra said...

kendim olarak şöyle zengin birinin çocuğu olabilirim ama kendim olayım. şimdi yeni ben'e alışmak zaman alır =)

daha tam konsantre olamadım. dur bi ısınayım da neler yazarım.. =p

Aynadaki Aksim said...

zenci gırtlağı genlerini çözüp, söz, sana enjekte edicem Ozan Kayra. :) Sırf mutlu mesut ol diye arkadaşım. :)

Pek bi sosyal liberal gördüm seni parasızlık korkundan dolayı. :) Tomar tomar paralar da diliyorum hemen sana.

Yine ''kavruk'' bi yazı olmuş dedim ve kaçmadan önce yazılarınla bizi şenlendirmeye devam et dileğimi de ekledim.

hadi bana müsade. :)

Ozan Kayra said...

kavruk da olur, kavuk da olur, kavun da olur, ama parasız olmuyor.. =p