Thursday 16 June 2011

canım çook sıkılıyor ey ahali.. (len! bak iki harfle yazdım. hoşuna gitti mi sıpa?) bacaklarım kasıldı oturmaktan. hava da bozdu.. dünki şansım dötümde patladı.

dün? ne mi oldu? hemen anlatıyım.. =)

önce sabah gittiğim iş görüşmem çok iyi geçti. işi aldım. daha kep atmadan işim oldu. gittiğim ilk iş görüşmesinde işe alındım. çok heyecanlıyım. =)

sonra kpds açıklanmış. o berbat geçen sınavdan 82,5 almışım. hala inanamıyorum. bir de ales'e girebileymişim kim tutardı ki beni..

bugün de kumkapı'ya gideceğiz sınıftakilerle. gel gör ki hava bozdu, bozmadı bok gibi oldu. gömlek ve yelekle donacak popişim, buz kesecek.. giderken bir hırka falan mı alsam cevahir'den acaba. çok kötü oldu bu.. cumartesi de kep atarken yapmur yağarsa o kep gerçek anlamda işe yaramış olacak.. =)

bir yerden veren rabbim bir yerden alıyor işte. rakımıza azık olacak bu gece yağmur.

öyle işte. böyle gereksiz bir yazı da girdim. heyecanımı ve can sıkıntımı aynı anda sizlerle paylaştım ya.. yağmurda sıçana dönsem de gam yemem gayrı.. ;)

10 comments:

Karōshi said...

Hem de sıradan olmayan bir işi aldın. Çok ama çok sevinçliyim senin için. Tabii artık senden borç da alabileceğim:P Sen zaten hesapğları da hep ödersin; çalışmazken de ödüyordun. Kısacası çok karlı bir dostluğumuz olacak bundan böyle.. Ayrıca 82.5 da fena değil skor olarak. Hocaların kimdi acep??? :) Şaka bir yana, bundan sonrası da hep güzel olsun dostum. Hak ettiğin gibi.. Love you!!

Ozan Kayra said...

artık hesap ödeyebilecek olmam çok güzel gerçekten =) hocalarım da sizlersiniz karoshim öermenim =) bu sizin başarınızdır.. =p

beenmaya said...

sıradan mı dedin? yahu iş haberi var, kep haberi var bir sürü güzel haber var bu yazıda...

bana da sevinmek, tebrik etmek, sana kocaman sarılmak bir de kocaman öpmek, en kısa sürede bunu kutlayalım demek, borç para istemek ve daha neler neler yapmak düşüyor kim bilir :)))

Ozan Kayra said...

kutlicaz cancağızım. sarılıcaz, öpüşücez, sarılıcaz bi daha, kutlicaz, ondan sonra bi daha sarılıcaz ama herkes borç istemesin benden.. =p

beenmaya said...

yok valla öyle zevki olmaz. misal bir sarılcim bir borç isticim bir sarılcim bir borç isticim :))

Ozan Kayra said...

hemen sarılma faslına geçip sıkarım, sımsıkı sarılırım. sonra bi daha, bi daha, bi daha! unutursun.. =)

Şule said...

Hayırlısı olsun :)

Ozan Kayra said...

teşekkür ederim.. =)

Ebru said...

Fena halde tebrik ederim:) Yolun açık olsun. Bol kazanç, mutluluk huzur kısaca ne varsa güzel gelsin bulsun.

Ozan Kayra said...

fena halde teşekkür ederim nehir ida.. =))